آرزو های یک بی آرزو
تنها ترین بهانه زنده موندنم با تو بودن است
سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش امدید لطفا قبل از خارج شدن از وب نظرتون رو در باره ی وب برای من ثبت کنید و ممنون میشم اگه از ارسال نظر تبلیغاتی خوداری کنید
شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : طاهر
آرزو دارم فقط يکبار سرت را روي سينه ام بگذاريتا طپش نامنظم قلبم را احساس کني ولي از اين ميترسم که قلبم به احترامت بايستد!حواسم را هر کجا که پرت مي کنم ، باز کنار تو مي افتد .هست را اگر قدر نداني ميشود بودو چه تلخ است هست کسي بود شود .در وصل هم به شوق تو اي گل در آتشم ، عاشق نميشوي که بيني چه ميکشمخدايا !آخرش نفهميدم اينجايي که هستم تقدير من است يا تقصير من . . .سفري به دور دنياست ، وقتي دستانم تا انتها ، رويت را نوازش مي کنند .اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس ارديبهشت ماه ??عاشق يک بار به دنيا مياد اما سه بار ميميرهوقتي يارشو با کسي مي بينهوقتي بفهمه اون دوستش ندارهوقتي بفهمه هيچ وقت به اون نميرسه . . .عشق تنها سهم مرغ عشق نيست /ميتوان عاشق شد و گنجشک زيست .. .لعنت به همه ي قانون هاي دنيا که در آن شکستن دل پيگرد قانوني ندارد . . .نفست باران استدل من تشنه ي باريدن ابر , دل بي چتر مرا مهمان کن !اصلا يادت هست ........؟؟؟؟من بي تـــو ، شعر خواهم نوشت..تـــو بي من چه خواهي کرد ؟اصلا" يادت هست که نيستم ...!؟مثل يک پوپک سرمازده در بارش برف ? سخت محتاج به گرماي پر و بال توام تو اگر باز کني پنجره ايسمت دلت ? ميتوان گفت که من چلچله لال توام . . .راي ديدن تو چشم ميکند گدايي / به خدا که اين گدايي ندهم به پادشاهيبچه که بوديم ، بچه بوديم ، بزرگ که شديم ، بزرگ که نشديم هيچ ، ديگه همون بچه هم نيستيم ، برايعشق پاک بچه گي هايم دلم تنگ است .بياييدکمترخطوط قلبمان را اشغال نکنيم. شايد خداپشت خط باشد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ashch tanha و آدرس taher9375.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طورv خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 24726
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


qwert